تبلیغ کالا

شما میتوانید محصولات ، دستاوردها ، کالاها و خدماتی را که ارائه میکنید ، در این سایت به صورت مجانی تبلبغ کنید

تبلیغ کالا

شما میتوانید محصولات ، دستاوردها ، کالاها و خدماتی را که ارائه میکنید ، در این سایت به صورت مجانی تبلبغ کنید

آموزش حرفه ای و مدرن 27 زبان زنده دنیا

آموزش حرفه ای و مدرن 27 زبان زنده دنیا توسط محصول عظیم کمپانی Rosetta Stone

با گسترش روز افزون ارتباطات و نزدیک تر شدن هر چه سریعتر کشورها و مردم از طریق دنیای مجازی به یکدیگر و همچنین افزایش سطح علمی افراد ، نیاز به دانستن زبانهای متعدد و مرتبط با حرفه هر شخص از اولویت بالایی برخوردار گشته است . دیگر امروزه ندانستن زبان های مرجعی چون انگلیسی مانع بهره گیری افراد از دریای عظیم اطلاعات در دنیای نامحدود الکترونیک و اینترنت است . از گذشته در کشور ما آموزش های سنتی زبان رایج بوده که امروزه دیگر این آموزش ها در اکثر نقاط دنیا منسوخ گشته اند ولی متاسفانه در سیستم آموزشی و پرورشی مدارس کشور هنوز چنین شیوه هایی پابرجاست . این شیوه های سنتی اغلب متشکل از لیست های لغات و عبارات اصطلاحات زبان خارجه همراه با ترجمه آنها و همچنین قواعد مختلف گرامری بوده که دانش آموز زبان می بایست آنها را در مرور زمان یاد بگیرد و به خاطر بسپارد.



امروزه این چنین شیوه هایی از سوی زبان شناسان و اساتید در تمام دنیا، سنتی و غیر استاندارد نامیده می شود که کمترین بازده را در طول زمان و بیشتر اتلاف وقت و انرژی را شامل می شود.

Rosetta Stone Language Learning Software نام مجموعه آموزشی فوق العاده ای از کمپانی Rosetta Stone امریکاست که قادر به آموزش اکثر زبان های دنیا با متد خاص و مدرن خود است. این نرم افزار با به وجود آوردن محیطی اشنا و زیبا به صورت چند رسانه ای و بهره گیری از شیوه های مدرن Audio-Lingual، Communicative و Task-Based Study برای آموزش زبان، نرم افزاری بسیار قدرتمند و مفیدی عرضه کرده که هم اکنون مورد تایید بسیاری از مراکز های علمی معتبر دنیا و همچنین مورد استفاده بسیاری از مدارس در ایالت متحده است.

بقیه مطلب را در سایت اصلی ببینید:

http://jansakht.blogfa.com/post-30.aspx

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد